Το σοβαρό, η χαζομάρα και το αισιόδοξο. Κοινώς, ασυναρτησίας το ανάγνωσμα.

Το σοβαρό…

Δεν θα το γράψω γιατί όσο το έγραφα ξενέρωσα.

Η χαζομάρα…

Είναι απίστευτο αυτό που μόλις συνέβη!

Είμαι 2 μέρες κλεισμένος στο σπίτι, γιατί με έχει βρει και ‘μένα αυτή η ρημαδογρίπη που έχει πλήξει το σύμπαν. Δύο μέρες με συνάχι, ελαφρύ πυρετό και κλειστή φωνή. Mucosolvan, otrivin και καμία ασπιρίνη να κυκλοφορήσει το αίμα. Στοίβες τα χαρτομάντιλα στο σπίτι. Σε κάθε γωνία και ένα κωλόχαρτο. Πού είναι η έκπληξη θα μου πεις.

Μαγειρεύω, λοιπόν, την αγαπημένη μου ρεβιθάδα. Ένα συστατικό είναι και η καυτερή πιπεριά. Ελλείψει πιπεριάς κατέφυγα στο τσίλι. Μπαρούτι το τσίλι σου λέω. Και να σου που θέλω να ξύσω τη μύτη μου. «Όχι ρε πούστη μου!». Ακούμπησα τη μύτη μου χωρίς να πλύνω τα χέρια μου! Αααααα! Τελικά, αυτό που δεν κατάφερε το otrivin δύο μέρες το έκανε το τσίλι σε δύο λεπτά.🙂

Το αισιόδοξο…

Πριν λίγο με πήρε ο μπαμπάς. Κάθε φορά που μιλάμε γελάω. Αυτός ο άνθρωπος δεν έχει επαφή με οτιδήποτε μηχανικό. Αφού απορώ πώς και οδηγάει με μηδενικό ενεργητικό τόσα χρόνια. Τέλος πάντων, αφού μου λέει τα νέα, κάνει τις κλασικές ερωτήσεις και με δουλεύει ψιλό γαζί μπαίνει στο θέμα για το οποίο πήρε, αλλά ντρέπεται να ρωτήσει ευθέως:
– «Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο»
– «Έλα»
– «Πώς αλλάζεις ταχύτητες στο ποδήλατό σου;»
– …

Τι να πω! Ανάμικτα συναισθήματα και σκέψεις. Ευχάριστη έκπληξη, απορία για το πώς και γίνεται κάποιος να βαριέται να ψάξει πώς λειτουργούν τα λεβιεδάκια, ανησυχία για το τι συνέβη και θέλει να κάνει ποδήλατο στα καλά καθούμενα…

Ότι και να είναι σίγουρα είναι για καλό. Μακάρι να ξεκινήσει λίγο σοβαρά, μπας και πέσει η κοιλιά και γίνει πάλι όπως στα νιάτα του. Να ‘σαι καλά ρε πατέρα!

Σημειωτέον, η συνομιλία έγινε μέσω skype σε μηχάνημα που τρέχει linux και είμαι πολύ περήφανος που το παλεύουν και μαθαίνουν και οι δύο τους κάτι που άλλοι ούτε που τολμάνε.

Σχολιάστε

Filed under προσωπικά, Uncategorized

Σχολιάστε

