Ήρθε!

Fidusa fixie

Στις πρώτες μου μνήμες συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων και εκείνες οι στιγμές πάνω στο κόκκινο μικροσκοπικό ποδηλατάκι που κράτησα μέχρι να το δώσω σε οικογενειακό μας φίλο που το λαχταρούσε για καιρό, αν θυμάμαι καλά το βλέμμα του. Εκείνο το μικρό ποδηλατάκι, αρχικά με τις βοηθητικές του και πολύ σύντομα χωρίς αυτές, με πήγαινε στα όρια της γειτονιάς μου. Στο πάρκο της κάτω γειτονιάς, στο Λ. που έμενε 3 στενά πιο πέρα και ήταν ο κολλητός μου μέχρι την πρώτη δημοτικού και στους μεγαλύτερους Κ. και Χ. που με πείραζαν και με ενοχλούσε, αλλά εγώ το έκρυβα, γιατί μόνον έτσι μπορούσα να κάνω παρέα μαζί τους. Με αυτό έμαθα τις πρώτες μου ορθοπεταλιές, τις πρώτες μου κόντρες και τα πρώτα μου κόλπα. Το ποδήλατο το έμαθα γιατί με ευχαριστούσε η αίσθηση ελευθερίας που είχα εξαιτίας της ταχύτητας. Θυμάμαι όλες μου τις πτώσεις, όλες τις φορές που κάποιος με κάρφωνε στους γονείς μου ότι έτρεχα, αλλά όλα σαν διάλειμμα από ένα υπέροχο παιχνίδι. Από μικρός έλεγα με περισσό στόμφο ότι πρέπει να ξέρεις να πέφτεις για να αποδείξεις πόσο καλά ξέρεις να κάνεις ποδήλατο. Και η πτώση έχει την τεχνική της. Από το λιλιπούτειο εκείνο ποδηλατάκι πέρασαν χρόνια με άλλους ενδιάμεσους έρωτες, ψυχράνσεις, επανενώσεις, πικρές και γλυκές αναμνήσεις. Ο τελευταίος μου έρωτας ελπίζω να κρατήσει λίγο παραπάνω από τους προηγούμενους.

ΥΓ: Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το υπέροχο αποτέλεσμα στο Γιώργο Βογιατζή και στην ομάδα της Fidusa. Είναι το πρώτο μου fixie και ελπίζω σύντομα να αισθάνομαι το ίδιο άνετα πάνω του όσο και στο μεταχειρισμένο μου Cilo που τον τελευταίο χρόνο με ταξιδεύει αγόγγυστα.

Σχολιάστε

Filed under προσωπικά

Σχολιάστε

